فافا دانلود
با ما بروز باشید

بازی Might & Magic X Legacy در سبک سولو و اول شخص RPG کلاسیک می باشد. لشکر خود را ایجاد کنید و به سمت نبردی جذاب و مبارزه با موجودات قدرتمند اسرارآمیز رهبری کنید در حالی که اشیاء گران قدر باستانی را جمع می کنید. در راستای یک سیستم گردشی گیم پلی بازی، به نبرد با موجودات و ارتشداران بپردازید تا دست آوردهای منحصر به فرد را کسب کنید و راه خود را از سیاه چاله های خطرناک پیدا کنید. خود را در عالم ویژه و اسرارآمیز سری بازی های Might & Magic غرق کنید و قوانین جدیدی را تجربه کنید.

Might and Magic X Legacy PC-RELOADED

 

Might and Magic X Legacy pc cover small دانلود بازی Might and Magic X Legacy برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب: دانلود Might and Magic X Legacy, دانلود از سرور داخل ایران Might and Magic X Legacy, دانلود رایگان Might and Magic X Legacy, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Might and Magic X Legacy, دانلود مستقیم Blackbox بازی Might and Magic X Legacy, دانلود مستقیم Might and Magic X Legacy, دانلود مستقیم بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه BlackBox بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه RELOADED بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه بلک باکس بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه سالم بازی Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه فشرده Might and Magic X Legacy, دانلود نسخه کم حجم Might and Magic X Legacy, دانلود کرک ریلودد بازی Might and Magic X Legacy, دانلود کرک سالم Might and Magic X Legacy,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards PC-FLT

 

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

SpellForce 2 Demons Of The Past نسخه جدیدی از بازی استراتژیک SpellForce می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط تیم Mind over Matter تولید و بوسیله کمپانی معروف Nordic Games Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی می بایست بار دیگر ازتش خود را برای مبارزه با انواع هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر تشکیل دهید و آنها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی که Demons Of The Past نام دارد داستان بازی پیشرفت زیادی کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما می بایست در ۵ دنیای مختلف به مبارزه با موجودات مختلف بروید و با استراتژی مناسب آنها را نابود کنید. بازی از نظر گرافیکی بسیار عالی می باشد و شما را راضی می کند. همچنین موسیقی متن اساطیری بازی هم در مبارزات روحیه مناسبی به شما می دهد.  این بازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین Co-op قابل بازی خواهد بود و با گیم پلی خود می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

SpellForce 2 Demons of The Past PC-FLT

 

SpellForce 2 Demons of The Past pc cover small دانلود بازی SpellForce 2 Demons of The Past برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی مربوط به مبارزات همراه با موسیقی می باشد که بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را مجذوب خود کرده است. در نسخه ی استیم بازی مدها، جلوه های گرافیکی و محتوای جدیدی قرار داده شده است. در این بازی شش موسیقی اختصاصی از Electronic Super Joys همراه با شخصیت کارتونی محبوب enV به بخش مسابقات بخش تک نفره اضافه شده است. اگر شما علاقه مند به موزیک های متن این بازی شدید، می توانید موسیقی های این بازی را که توسط Michael Todd Games ساخته شده است را از وبسایت آن دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویر این بازی و دانلود نسخه Steam بازی به صورت رایگان از وبسایت دانلودها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Kickbeat Steam Edition PC-RELOADED

 

Kickbeat steam edition pc cover دانلود بازی Kickbeat Steam Edition برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:دانلود Assassins Creed Liberation HD, دانلود از سرور داخل ایران بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود با لینک مستقیم Assassins Creed Liberation HD, دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD نسخه فشرده BlackBox, دانلود رایگان Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه BlackBox بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه HD بازی Liberation, دانلود نسخه SKIDROW بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه بلک باکس Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه فشرده Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه نهایی SKIDROW بازی Assassins Creed Liberation HD, دانلود نسخه نهایی بازی Assassins Creed Liberation HD, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

گرافیک خوب، موسیقی متن ارزشمند و بسیاری از ویژگی های جذاب دیگر در بازی Role-playing The Banner Saga ، این بازی نقش آفرینی در مورد نبرد های حماسی وایکینگ ها است جایی که تصمیمات،گفتگو ها و درگیری های شما مستقیما بر اهداف و سفر شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این بازی شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زیبا عبور خواهید کرد و در کنار آن باید افرادی را انتخاب کنید که به نبرد شما در برابر تهدیدی که امپراطوری شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در این راه همه زنده نخواهند ماند ولی در یادها باقی میمانند.در این بازی ۲۵ شخصیت قابل انتخاب وجود دارد  که شامل انسان ها و غول ها میشود و در ۷ کلاس طبقه بندی میشوند که هرکدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند.

The Banner Saga PC-RELOADED

 

The Banner Saga pc cover small دانلود بازی The Banner Saga برای PC

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:انلود نسخه فشرده The Banner Saga, دانلود بازی The Banner Saga, دانلود بازی بنر ساگا برای کامپیوتر, دانلود بلک باکس بازی The Banner Saga, دانلود رایگان The Banner Saga, دانلود مستقیم بازی The Banner Saga, دانلود مستقیم کرک نهایی The Banner Saga, دانلود نسخه BlackBox بازی The Banner Saga, دانلود نسخه pc بازی The Banner Saga, دانلود نسخه ریلودد بازی The Banner Saga, دانلود نسخه نهایی RELOADED بازی The Banner Saga, دانلود نسخه کم حجم The Banner Saga, دانلود کرک RELOADE بازی The Banner Saga, دانلود کرک جداگانه The Banner Saga, دانلود کرک نهایی The Banner Saga,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

Metal Gear Rising: Revengeance را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Metal Gear Rising: Revengeance PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metal Gear Revengence pc cover small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:تصاویر بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود از سرور داخل ایران Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود بازی اکشن 2014, دانلود جداگانه ریلودد بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود رایگان Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود مستقیم Metal Gear 2014 برای PC, دانلود مستقیم Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه BlackBox بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه pc بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه بلک باکس بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه نهایی بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه نهایی بازی متال گیر انتقام, دانلود نسخه کرک ریلودد متال گیر ریونجنس, دانلود نسخه کم حجم بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نهایی نسخه کم حجم بازی Metal Gear Rising: Revengeance, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی کامپیوتر Consortium کنسرسیوم یکی از سری بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط  Interdimensional Games Inc طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . منسرسیوم به ائتلاف چند فرد ، شرکت ، سازمان یا حکومت که باهم برای انجام فعالیت‌های مشترک یا ادغام منابعشان برای رسیدن به هدف مشترک گویند . بازی یکی از سه گانه های iDGi-1 است . بازی در داخل یک هواپیمای عظیم که مربوط به آینده است رخ می دهد و تجربه جدیدی از بازی اول شخص را برای پلیر رقم خواهد زد . داستان از آنجا آغاز می شود که در جهان ما دستگاهی به نام iDGi-1 وجود دارد که قادر خواهد بود از طریق زمان و مکان شکافی دیجیتالی ایجاد کند و هرکس با استفاده از اینترنت بتواند از طریق این شکاف سفر کرده و وارد سال ۲۰۴۲ شود. این اولین بازی است که در دل خود ۳ داستان دیگر را جای داده و هرکدام از آنها روایت خاصی برای حوادث و اتفاقات خود دارند . شما به عنوان فرمانده , عرشه کشتی C-3800-D ZENLIL را به دست می گیرید و باید به انجام ماوریت های خود بپردازید . در بازی بیش از ۲۰شخصیت مختلف با دیالوگ های بسیار زیادی وجود دارد و حس زندگی را به پلیر منتقل خواهد کرد و همچنین به شما این امکان داده شده است که در صورت نیاز می توانید نظر خود را مطرح کنید و یا ساکت بمانید . یکی دیگر از نقاط قوت بازی موسیقی متن آن است که برنده جایزه جرمی سول نیز شده است . داستان بازی آنچنان قدرتمند است که شما را در خود غرق می کند و باعث می شود ساعت ها سرگرم شوید .

Consortium PC-RELOADED

 

Consortium pc cover دانلود بازی Consortium برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Batman Arkham Origins Initiation PC-RELOADED

 

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 نام اپیزود اول بازی Unearthed می باشد که توسط  تیم Semaphore تولید و بوسیله Semanoor برای کامپیوتر منتشر شده است و درباره کاشف مسلمان ابن بطوطه می باشد. این بازی در اصل به زبان عربی بوده که با صدای انگلیسی در نسخه طلایی خود عرضه شده است و دارای ۲۱ زبان زیرنویس از جمله زبان فارسی می باشد. داستان بازی درباره یک شکارچی پارسی ثروتمند به نام جواد می باشد که همراه با خواهرش دانیا یک تماس تلفنی از مراکش دریافت می کند و از اینجاست که داستان بازی شروع می شود. آنها به دنبال کاشف بزرگ مسلمان یعنی ابن بطوطه هستند و در طول این جست و جو با رهبران ارتش های نظامی، قاچاقچیان آثار باستانی و .. روبرو می شوند که با اتفاقاتی که می افتد داستان بازی را جذابتر می کند.

Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 PC-FANiSO

 

Unearthed Trail of Ibn Battuta Episode 1 pc cover دانلود بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:دانلود Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود بازی با زبان فارسی, دانلود بازی حمله به عربستان, دانلود بازی ماجرایی, دانلود بازی ماجرایی فارسی, دانلود رایگان Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود رایگان بازی فارسی, دانلود مستقیم Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود نسخه فانیسو Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود نسخه کرک شده Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود کرک سالم FanISO بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1, دانلود کرک نهایی FANiSO برای بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Ancients of Ooga که در سبکی اکشن و ماجراجویی است شامل  پازل های هیجان انگیزی است که در آن موجودی ناشناخته و ظالم در پی تصرف دهکده تان است. این موجود آسایش دهکده شما را بهم می ریزد و حتی تعدادی از ساکنان دهکده را برده ی خود می کند. شما باید با عیور از معماهای گوناگون و حل پازل های مختلف مردمان دهکده تان را نجات دهید.

Ancients of Ooga PC-PROPHET

Ancients of Ooga PC-ALiAS RIP | 53mb

 

Ancients of Ooga pc cover دانلود بازی Ancients of Ooga برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

هرگاه که یک داستان عاشقانه رخ می دهد، درهای اسرارآمیز بازی کیمیاگر عشق باز خواهد شد. همراه با زنی باشید که در شبکه های بسته و محاصره گر دلبرانه اما اسرارآمیز معشوقه ی خود گیر افتاده است. کاری که شما باید انجام دهید، پیدا کردن اشیاء گمشده، حل کردن معماها و پیروز شدن در بازی های کوتاهی که در راستای بازی قرار داده شده است خواهد بود.

Love Alchemy A Heart In Winter v1.0 PC-TE

 

Love Alchemy A Heart In Winter pc cover دانلود بازی Love Alchemy A Heart In Winter برای PC

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

سرزمین اسرارآمیز آگارتا منتظر است تا شما آن را کشف نمایید! یک بازی ماجرایی معمایی جدید را تجربه نمایید که شما را به اعماق سیاره پوچی خواهد برد و افراد شرور در سرتاسر بازی در راهی که قدم می گذارید مزاحم شما خواهند شد! استفانی جوان را راهنمایی کنید تا در پیداکردن سرنخ هایی برای فعال سازی ماشینی که پدربزرگش ساخته بود، سریع تر به نتیجه برسد. این ماشین تونلی است برای ارتباط بین سیاره زمین و قاره ی گمشده ی آگارتا!

Esoterica Hollow Earth v1.0.0.1 PC-ALiAS

 

Esoterica Hollow Earth pc cover دانلود بازی Esoterica Hollow Earth v1.0.0.1 برای PC

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

IsoBuster نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند برای کپی کردن اطلاعات درون لوح های فشرده CD , DVD , Blu-ray خش دار و آسیب دیده می باشد و در واقع نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از روی لوح های فشرده آسیب دیده می باشد. همچنین در نسخه جدید این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های از بین رفتن از روی هارد دیسک و انواع دستگاه های ذخیره ساز اطلاعات را دارا می باشد. پشتیبانی از انواع فرمت های CD, DVD and Blu-Ray (BD & HD DVD) باعث می شود نرم افزار هیچگونه محدودیتی در یافتن و کپی گرفتن از اطلاعاتتان پیش رو شما قرار ندهد. این نرم افزار با رفع خطاهای رایج در هنگام کپی گرفتن از لوح های فشرده آسیب دیده با امتحان کردن مکانیسم های مختلف سعی میکند بیشترین اطلاعات ممکن را از روی دیسک برای شما فراهم آورد. همانطور که گفته شد نرم افزار در نسخه جدید توانایی بازیابی اطلاعات را از روی هارد دیسک و حافظه های قابل حمل را نیز دارا می باشد و از این نظر نیز کامل شده است. در انتها بایستی گفت باتوجه به اینکه IsoBuster از الگوریتم های خاصی برای کپی اطلاعات آسیب دیده از روی لوح های فشرده استفاده میکند ، میتواند به عنوان نرم افزاری جهت کپی گرفتن اطلاعات از روی لوح های فشرده قفل دار نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

 

isobuster کپی گرفتن از دیسک های آسیب دیده IsoBuster 3.3 Build 3.3.0.0

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392برچسب: دانلود آخرین نسخه نرم افزار iso buster, دانلود نرم افزار IsoBuster, دانلود نرم افزار برای اجرای فایل های نصب بازی, دانلود نرم افزار برای باز کردن فایل های Sfv, دانلود نرم افزار رایت سی دی قفل دار, دانلود نرم افزار قفل شکن سی دی, دانلود نرم افزار مشاهده ی فایل های ISO, دانلود نرم افزار کپی cd و dvd آسیب دیده, دانلود نرم افزار کپی cd و dvd خش دار, دانلود نرم افزار کپی دی وی دی های آسیب دیده, دانلود نرم افزار کپی دی وی دی های خش دار, دانلود نرم افزار کپی دیسک های آسیب دیده, دانلود نرم افزار کپی دیسک های خش دار, دانلود نرم افزار کپی سی دی های آسیب دیده, دانلود نرم افزار کپی سی دی های خش دار, دانلود کرک IsoBuster, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Skulls of the Shogun یک بازی کم حجم استراتژیک با گیم پلی و سبک گرافیکی بسیار زیبا و خاص می باشد که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. این بازی در زمان امپراطوری و خان سالاری ژاپن می باشد. شما در این بازی یک ژنرال ژاپنی هستید که به واسطه خیانت یکی از دشمنان به قتل رسیده اید و در می یابید که دشمن شما نیز در نبرد به قتل رسیده است و حال روح ژنرال می خواهد انتقام بگیرد. از این رو با ارتشی از مردگان به پا میخیزد تا انتقام خود را از دشمنانش بگیرد. شما برای این کار می بایست ساختمان  و سلاح بسازید و با افراد خود از کمپ خود دفاع کرده و در فرصت مناسب به دشمنان خود حمله کنید.

Skulls of the Shogun PC-FANiSO

Skulls of the Shogun Update v1.12-iNLAWS added!

 

Skulls of the Shogun pc cover دانلود بازی Skulls of the Shogun v1.12 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

در بازی شما میتوانید یک مرد را به دلخواه خود رسم کنید واو را به دنیای دیگری بفرستید. داستان این بازی بسیار جدید است و تا به حال مطمئنا با بازی شبیه آن مواجه نشده اید، آن هم به این دلیل است که شما خود نقش اول آن را رسم میکنید و به او دستور میدهید چکار کند و در مراحل ۱۴ گانه آن شما با استفاده از نیروی فکر خود تمامی مراحل را پشت سر بگذارید و ساعتهای زیادی خود را سرگرم کنید. در بازی مذکور سلاح ها، ابزار و … در اختیار شما قرار داده شده است که می شود با کمک تمامی آن ها و چند مداد مختلف، میشود از موانع موجود در بازی رد شوید تا می توانید به صورت حرفه ای نقاشی بکشید، از نقاشی ابر بارانی برای رشد گیاهان گرفته تا کشیدن یک تبر برای حمله کردن به حیوانات وحشی!

Draw A Stickman EPIC v1.0.0.0 PC-TE

 

Draw a Stickman EPIC pc cover دانلود بازی Draw A Stickman EPIC v1.0.0.0 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

با شخصیت های رمزآلود روبرو شده و صحنه های تصاویر پنهانی را بررسی کنید تا اسرار قلعه ی نیمه شب را کشف نمایید! در این بازی شما به پیدا نمودن اشیاء گم شده می پردازید تا بتوانید آتش افروز اسرار آمیز را فعال کنید. همچنین شما با جمع آوری اجزاء موجود در بازی می توانید به یک سردسته ی گروه رهبران تبدیل شوید و در این راه برای داشتن صدها مورد از این دست یافته ها تلاش نمایید.

Midnight Castle v1.0 PC-ZEKE

 

Midnight Castle v1.0 pc cover دانلود بازی Midnight Castle v1.0 برای PC

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

Assetto Corsa Early Access PC-SANTA

 

Assetto Corsa Early Access pc cover دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:اسکرین شات های بازی Assetto Corsa Early Access, تصاویر بازی Assetto Corsa Early Access, دانلود Assetto Corsa Early Access, دانلود از سرور داخل ایران Assetto Corsa Early Access, دانلود با لینک مستقیم Assetto Corsa Early Access, دانلود بازی ماشین سواری, دانلود بازی ماشین سواری 2014, دانلود رایگان Assetto Corsa Early Access, دانلود رایگان شبیه سازی مسابقات ماشین سواری, دانلود لینک پر سرعت Assetto Corsa Early Access, دانلود مستقیم بازی شبیه سازی ماشین مسابقه, دانلود نسخه SANTA بازی Assetto Corsa Early Access, دانلود نسخه نهایی بازی Assetto Corsa Early Access,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

داستان از این قرار است که شما به عنوان فرماندار شهر ، یک کارت باز حرفه ای هستید و در سطح شهر رقیبان زیادی دارید. باید سعی کنید تا تمامی آن ها را شکست داده و برنده تمام مسابقات شوید. اگر کمی باهوش باشید ؛ می توانید کنترل معدن زغال سنگ را به دست گرفته و بر شهر تسلط کامل داشته باشید . اگر می خواهید که به امیال و آرزو های خود برسید ، باید تمام سعی خود را کرده تا در این رقابت ها پیروز گردید و کارت های بیشتری کسب کنید. دقت داشته باشید که نباید فرصت را به حریف بدهید تا او پیروز میدان شود.

Governor of Poker 2 Premium Edition v2.4.2.0 PC-ALiAS

 

Governer of Poker 2 دانلود بازی Governor of Poker 2 Premium Edition v2.4.2.0 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Cutting Edge Arena یک بازی رزمی برای سیستم عامل آندروید می باشد که در این بازی می بایست در نبردهای تن به تن حریفان خود را شکست دهید .با بازیکنانی که در دیگر نقاط جهان قرار دارند با شمشیر ، خنجر ، چوب و … به جنگ بپردازید . سکه جمع آوری نموده و با استفاده از آنها اقدام به خرید وسایل دفاعی جدید برای افزایش قدرت در برابر دشمنان تان استفاده کنید . با استفاده از سیستم رنکینگ جهانی خواهید توانست رتبه خود را در میان دیگر بازیکنان متوجه شوید .برای اجرای آنلاین بازی از وای فای استفاده می کند که شما می توانید در صورت تمایل به انجام آفلاین حریف خود را ربات کامپیوتری قرار دهید .

Cutting Edge Arena بازی سرگرم کننده و اکشن Cutting Edge Arena   آندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

Rayman یکی از شخصیت‌های قدیمی بازی‌هاست که خیلی از ما با آن را می‌شناسیم. شرکت معتبر Ubisoft این بازی را با همان موتور گرافیکی که سری‌ اصلی Rayman ساخته شده بوده تولید کرده است. این بازی دارای مراحل و محیط‌های گوناگون است. این بازی در اصل ۴۰ مرحله دارد که در ۲ آپدیتی که برای آن ارائه شده است ۳۰ مرحله جدید با محیط‌های متفاوت‌ و قابلیت‌های جدید به آن اضافه شده است. Rayman Jungle Run مطمئناً طرفداران این سبک‌ را تا پایان با خود همراه خواهد کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

rayman jungle run android بازی محبوب Rayman Jungle Run 2.0.8   اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

Ashes Cricket 2013 PC-RELOADED

 

Ashes Cricket 2013 pc cover small دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

 بیش از ۱۰۰۰ نکته ی مثبت را نسبت به عرضه ی سال قبل خود داراست و استودیوی بازی سازی آن را واقع گرا ترین شبیه ساز مدیریت فوتبالی که تاکنون منتشر شده خطاب می کند. این بازی در عین حال که برای PC و Mac منتشر می شود، برای Linux نیز منتشر خواهد شد. و قابلیت ذخیره سازی cloud این اجازه را به بازیکن می دهد تا career های خود را از هر کامپیوتری برداشت کند. تغییراتی که در نسخه ی ۲۰۱۴ این بازی صورت گرفته را می توان بدین صورت بیان داشت: موتور گرافیگی بهبود یافته، تعمیرات اساسی و تکنیکی، نقل و انتقالات و قرارداد های واقع گرایانه تر، فعل و انفعالات پیچیده تر هیئت مدیره، تعامل های پیچیده تر بین اجزا، بازیکنان و مدیران رقبا، سیستم خبر رسانی بهبود یافته، رابط کاربری بهبود یافته، تکامل یافتن حالت کلاسیک، ویژگی های اجتماعی اضافی و بهبود تکنولوژی های بزرگ.

Football Manager 2014 PC-RELOADED

 

Football Manager 2014 pc cover small دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب: اسکرین شات Football Manager 2014, تصاویر بازی Football Manager 2014, دانلود football manager 2014, دانلود بازی Football Manager 2014, دانلود بازی Football Manager 2014 از سرور داخل ایران, دانلود بازی فوتبال منیجر 2014, دانلود بازی مدیریتی فوتبال 2014 نسخه ریلودد, دانلود رایگان بازی مدیریت فوتبال 2014 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Football Manager 2014, دانلود مستقیم Blackbox بازی Football Manager 2014, دانلود نسخه ریلودد بازی Football Manager 2014, دانلود نسخه سالم بازی Football Manager 2014, دانلود نسخه نهایی بازی Football Manager 2014, دانلود نسخه کم حجم بازی Football Manager 2014,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

WRC 4 pc cover small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب: دانلود F1 2013, دانلود از سرور putlocker بازی F1 2013, دانلود از سرور ایران بازی F1 2013, دانلود با لینک مستقیم F1 2013, دانلود بازی F1 2013 با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی F1 2013, دانلود نسخه RELOADED بازی F1 2013, دانلود نسخه بلک باکس بازی F1 2013, دانلود نسخه فشرده Blackbox بازی F1 2013, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی F1 2013, دانلود نسخه فشرده بازی F1 2013, دانلود نسخه نهایی بازی ماشین سواری فرمول 1 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم بازی F1 2013 با لینک مستقیم,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2K14 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

nba 2k14 pc cover small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود NBA 2K14, دانلود از سرور putlocker بازی NBA 2K14, دانلود از سرور ایران بازی NBA 2K14, دانلود با لینک مستقیم NBA 2K14, دانلود بازی NBA 2K14 با لینک مستقیم از سرور داخل ایران, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی NBA 2K14, دانلود نسخه RELOADED بازی NBA 2K14, دانلود نسخه بلک باکس بازی NBA 2K14, دانلود نسخه فشرده Blackbox بازی NBA 2K14, دانلود نسخه فشرده KaOs بازی NBA 2K14, دانلود نسخه فشرده بازی NBA 2K14, دانلود نسخه نهایی بازی بسکتبال ان بی ای 2014 برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم بازی NBA 2K14 با لینک مستقیم, دانلود کرک ریلودد بازی NBA 2K14, دانلود کرک ریلودد بازی بسکتبال ان بی ای 2014, دانلود کرک سالم و نهایی برای NBA 2K14,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Update v1.01-RELOADED added

 

pes14 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:تصاویر بازی pes 2014, خرید آنلاین بازی Pro Evolution Soccer 2014 نسخه RELOADED, خرید اینترنتی بازی پی ای اس 2014 نسخه نهایی ریلودد, خرید نسخه نهایی reloaded بازی Pes 2014, دانلود Pro Evolution Soccer 2014, دانلود از سرور ایران بازی PES2014 نسخه کامپیوتر, دانلود با لینک مستقیم پس 14, دانلود بازی pes14 برای کامپیوتر, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای pc, دانلود لینک پر سرعت بازی پی ای اس 2014 برای کامپیوتر, دانلود مستقیم نسخه نهایی بازی فوتبال 2014 برای کامپیوتر, دانلود نسخه ریلودد بازی pes14 از سرور داخل ایران, دانلود نسخه ریلودد بازی Pro Evolution Soccer 2014, دانلود نسخه نهایی بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای کامپیوتر, دانلود نسخه نهایی و سالم بازی PES 2014 برای pc, دانلود کرک reloaded بازی pes 2014, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Fifa 14 PC-DEMO

 

Fifa 14 pc cover small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:اسکرین شات های بازی fifa 14, تصاویر بازی fifa 14, دانلود دمو Fifa 14, دانلود دمو بازی فوتبال 2014, دانلود دمو بازی فیفا 14, دانلود دمو بازی ورزشی 2013, دانلود دمو مستقیم بازی فیفا 14, دانلود رایگان دمو Fifa 14, دانلود رایگان دمو بازی Fifa 14 برای کامپیوتر, دانلود مستقیم از سرور ایران دمو بازی فیفا 14, دانلود مستقیم دمو Fifa 14, دانلود مستقیم لینک پر سرعت دمو بازی فیفا 14 برای کامپیوتر, دانلود نسخه آزمایشی بازی Fifa 14, عکس های بازی fifa 14, عکس هایی از بازی fifa 14, نقد بازی fifa 14, پیش نمایش بازی fifa 14,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

NASCAR the game 2013 pc cover small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود NASCAR The Game 2013 برای کامپیوتر, دانلود از سرور putlocker بازی NASCAR The Game 2013, دانلود از مدیافایر بازی NASCAR The Game 2013 برای pc, دانلود رایگان بلک باکس بازی NASCAR The Game 2013, دانلود رایگان نسخه SKIDROW بازی NASCAR The Game 2013 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی NASCAR The Game 2013 برای pc, دانلود مستقیم بلک باکس ناسکار 2013, دانلود مستقیم نسخه SKIDROW بازی NASCAR The Game 2013, دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی NASCAR The Game 2013, دانلود مستقیم کرک جداگانه بازی NASCAR The Game 2013, دانلود ناسکار 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه BB بازی NASCAR The Game 2013 برای pc, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود Pro Cycling Manager 2013 برای کامپیوتر, دانلود از سرور putlocker بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود از مدیافایر بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, دانلود بازی, دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی استراتژیک 2013 برای کامپیوتر, دانلود بازی جدید, دانلود رایگان بلک باکس بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود رایگان نسخه CPY بازی Pro Cycling Manager 2013 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, دانلود مستقیم بلک باکس دوچرخه سواری فرانسه 2013, دانلود مستقیم نسخه CPY بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود مستقیم کرک جداگانه بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود نسخه BB بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

MotoGP 13 PC-RELOADED

Update: Insert DVD CrackFix added.

 

MotoGP13 pc cover دانلود بازی MotoGP 13 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:دانلود GRID 2 برای کامپیوتر, دانلود از سرور putlocker بازی GRID 2, دانلود از مدیافایر بازی GRID 2 برای pc, دانلود رایگان بلک باکس بازی GRID 2, دانلود رایگان نسخه reloaded بازی GRID 2 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی GRID 2 برای pc, دانلود مستقیم بلک باکس گرید 2, دانلود مستقیم نسخه RELOADED بازی GRID 2, دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی GRID 2, دانلود مستقیم کرک جداگانه بازی GRID 2, دانلود نسخه BB بازی GRID 2 برای pc, دانلود نسخه BlackBox بازی GRID 2 برای کامپیوتر, دانلود نسخه ریلودد بازی گرید 2, ,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی ورزشی "پادشاهان فوتبال" یک شبیه ساز کاملا جدید از زندگی ورزشی فوتبالیست ها می باشد. زندگی هر روزه ی فوتبالیست ها، شبیه سازی تمرینات روزمره ی آن ها برای بهبود مهارت هایشان و تمام داستان ها و تضادهای زندگی واقعی آن ها که در یک فصل فوتبال برای بازیکنان پیش می آید در این بازی گنجانده شده است. بوسیله ی انتخاب بازیکنان و تصمیم گیری های حرفه ای خود در مورد شخصیت بازیکنان، شما باید آینده ی هر فوتبالیست خود را پیش بینی کنید و منابع خود را نیز طوری تطبیق دهید تا بتوانید تیم خود را به رقابت های جهانی برسانید. بازی در یک محیط ۳ بعدی خارق العاده اتفاق می افتد. همچنین شما می توانید تیم خود را به دلخواه خود سامان دهی کنید و با آپگریدهایی که در باشگاه شما و پاداش هایی که می گیرید می توانید لذت خود را از این شبیه ساز بی نظیر فوتبال چندین برابر کنید.

Lords of Football PC-RELOADED

 

lords of football cover دانلود بازی Lords of Football برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

 

Trials Evolution Gold Edition-SKIDROW | 3.6 GB

| به همراه کرک v1.02 Update-SKIDROW |

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی PC  این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

NBA 2K13-RELOADED

 

NBA 2K13 PC دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:تصاویر بازی NBA 2K13, خرید پستی نسخه PC بازی NBA 2K13, دانلود از رپیدشیر NBA 2K13 برای PC, دانلود بازی NBA 2K13 با لینک مستقیم, دانلود بازی NBA 2K13 برای PC, دانلود بازی NBA 2K13 برای پی سی, دانلود بازی بسکتبال برای PC, دانلود مستقیم بازی NBA 2K13 PC, دانلود نسخه PC بازی NBA 2K13, دانلود نسخه ریلود بازی NBA 2K13, دانلود نسخه معتبر بازی NBA 2K13, دانلود نسخه پی سی بازی NBA 2K13, دانلود نسخه کامپیوتر بازی NBA 2K13, دانلود نسخه کرک شده بازی NBA 2K13, دانلود کرک بازی NBA 2K13, لینک پرسرعت بازی NBA 2K13, نقد و بررسی بازی NBA 2K13,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

بعد از انتشار نسخه ی جدید FIFA 13 شرکت EA اقدام به انتشار بازی محبوب FIFA Manager 13 کرده است تا طبق برنامه ی هر ساله علاوه بر انتشار نسخه ی فیفا ۱۳ شاهد انتشار نسخه منیجر ان هم باشیم.همانطور که طرفداران سبک بازی فیفا با این نسخه در سال های قبل اشنایی دارند شما در این بازی همانطور که از نام ان پیداست مدیریت کامل یک باشگاه را بر عهده دارید.در واقع شما در نقش مدیریت کامل این باشگاه هستید و هر انچه که یک مدیر باشگاه در دنیای واقعی انجام میدهد باید انجام دهید و به امور مدیریتی باشگاه به طور کامل و جامع رسیدگی کنید.بازی FIFA Manager 13 یک تصویر کامل از تمام مسائل و دغدغه‌هایی را که یک مربی و مدیر فوتبال با آن‌ها طرف است، پیش روی شما خواهد گذاشت. گیم‌پلی بازی تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع، همان سبک‌هایی است که مختص به هر مربی است. شما برای هدایت تیم خود، انتخاب‌های بسیار بسیار زیادی دارید.اما امکاناتی که در این نسخه نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و باعث بهبود ان شده میتوان به بهبود بسیار زیاد گیم پلی اشاره کرد.پس از انتشار نسخه ی ۱۲ بسیاری از منتقدان دادن نمره ۴٫۵ از ۱۰ را بسیار زیاد میدانستند و این بازی را در این حد و اندازه ها نمیدانستند اما اتفاق خوبی که در این نسخه افتاده علاوه بر بهبود گیم پلی توجه ویزه ای به تصاویر سه بعدی و انیمیشن ها شده است که با انی بهبودی ها میتوان انتظار داشت بازی سرگرم کننده و جذابی در انتظار گیمر ها به خصوص طرفداران سبک فیفا هستیم.

 

FIFA Manager 13-Reloaded | 5.7 GB

 

FIFA Manager cover دانلود بازی FIFA Manager 13 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

 

footballmanager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط مهدی مهرنوش

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:خرید پستی نسخه PC بازی FIFA 13, دانلود FIFA 13 برای PC, دانلود از رپیدشیر FIFA 13, دانلود از مدیافایر FIFA 13, دانلود بازی FIFA 13, دانلود بازی FIFA 13 با لینک مستقیم, دانلود بازی FIFA 13 برای پی سی, دانلود بازی FIFA 13 نسخه Blackbox, دانلود بازی فیفا 13 برای PC, دانلود بازی فیفا13 برای کامپیوتر, دانلود مستقیم بازی FIFA 13, دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی FIFA 13, دانلود نسخه BB بازی FIFA 13, دانلود نسخه Blackbox فیفا 13, دانلود نسخه PC بازی FIFA 13, دانلود نسخه RELOADED بازی FIFA 13, دانلود نسخه اسکیدرو بازی FIFA 13, دانلود نسخه ریلود بازی FIFA 13, دانلود نسخه فینال FIFA 13, دانلود نسخه معتبر بازی FIFA 13,,
ارسال توسط مهدی مهرنوش

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب: خرید آنلاین بازی PES 2013 برای pc, خرید بازی پس 2013 نسخه نهایی skidrow برای کامپیوتر, خرید نسخه سالم و کامل بازی پی ای اس 13 برای کامپیوتر, دانلود PES 2013, دانلود از رپیدشیر بازی pro evolution soccer 2013 برای pc نسخه اسکیدرو, دانلود از مدیافایر بازی PES 2013 برای pc, دانلود بازي pes 13, دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2013, دانلود بازي فوتبال 2013, دانلود بازي پس 2013, دانلود بازي پيس 2013, دانلود بازی pes 13, دانلود بازی PES 2013 برای pc, دانلود بازی پس 13, دانلود بازی پس 2013, دانلود رايگان بازي PES 2013, دانلود فوتبال 2013 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی PES 2013 برای کامپیوتر, دانلود مستقيم PES 2013, دانلود مستقيم بازي pes 2013, دانلود نسخه اسکیدرو پس 2013, دانلود نسخه فول و سالم بازی PES 2013,
ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی